FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

GoBready współpracuje tylko z najlepszymi, rzemieślniczymi piekarniami oraz delikatesami z produktami klasy premium. Z nami masz pewność, że dostaniesz najlepszej jakości produkty śniadaniowe i dobrze zaczniesz swój dzień. Od teraz możesz mieć świeże pieczywo z najlepszych piekarni, bez wychodzenia z domu i czekania w porannych kolejkach. Chleby, bułki, słodkie wypieki czy gotowe kanapki? Mamy to wszystko! Możesz nawet zamawiać z kliku miejsc na raz bez dodatkowych opłat. Do tego dostaniesz u nas również najlepsze delikatesy, takie jak wędliny, sery, oliwy, pate i inne dodatki do pysznych śniadań.
Datę dostawy wybierasz samodzielnie podczas dodawania produktów do koszyka. Dostawy realizowane są do godziny 7:00. Kurier zostawi paczkę pod twoimi drzwiami, więc w trakcie dostawy możesz nadal smacznie spać, a świeże pieczywo będzie na ciebie czekać.
Tak, możesz dowolnie przełączać datę dostawy w pasku u góry ekranu podczas przeglądania produktów. Dzięki tej możliwości możesz np. w weekend zaplanować dostawy świeżego pieczywa na cały tydzień.
Tak! GoBready daje możliwość łączenia zamówień od wielu sprzedawców. Bez dodatkowych opłat możesz wybrać do 3 sprzedawców w jednej dostawie. Powyżej tej wartości serwis naliczy dodatkową opłatę za dostawę.
Jest to ten sam chleb, który będzie dostępny danego dnia w piekarni, dlatego masz gwarancję świeżości.
Każda dostawa płatna jest 5.99zł. W przypadku gdy wartość produktów w obrębie jednej dostawy przekroczy 80zł, dostawa jest darmowa. Jeśli zamawiasz od więcej niż 3 partnerów w jednej dostawie, naliczamy dodatkową opłatę.
Aktualnie realizujemy dostawy na terenia Krakowa i okolic. Wkrótce planujemy rozszerzyć obszar dostaw o kolejne miasta. Żeby sprawdzić czy dowozimy pod twój adres, wpisz go w pole wyszukiwania na stronie głównej.
W większości przypadków możesz złożyć zamówienie nawet do godziny 14:40 dnia poprzedzającego dostawę. Każdy sprzedawca posiada jednak inny harmonogram pracy, a produkty mogą się wcześniej wyprzedać. Dlatego też przy każdym produkcie jest informacja o dostępności, a w przypadku gdy produkt jest już danego dnia niedostępny, zamieszczamy informację, na kiedy najwcześniej możesz go zamówić.
Jasne! Pamiętaj tylko, że nasi kuriery jeżdżą również w godzinach nocnych i muszą mieć gdzie zostawić zamówienie. Upewnij się, że kurier będzie wiedział jak to zrobić (w uwagach do zamówienia podaj kod dostępu do klatki i informację gdzie kurier ma zostawić paczkę).
Bardzo nam przykro, wyjaśnimy sprawę jak najszybciej. Prosimy o wiadomość na adres reklamacje@gobready.pl i nasz zespół się z Tobą skontaktuje, aby wyjaśnić sytuacje.
Jeśli nie widzisz swojej ulubionej piekarni w aplikacji, a chciałbyś, aby była dostępna, daj nam znać! Napisz do nas na adres partner@gobready.pl.